Nyt se sitten tapahtui, ja kori on irti. Itse nostotapahtuma
oli nopea ja kivuton. No ei tuota kipua ole vielä ollut oikein missään, joten
vähän odotankin sitä koska tulee isompia ongelmia..? Kaverini kävi
nostokaverina ja hän oli tekemässä myös pukit, joiden päällä kori nyt on. Vielä
pitää minun ensi viikolla tehdä muutamat vahvistukset ja mietin renkaitakin
pukkien alle. Sen jälkeen koria saisi yksin helposti liikuteltua tallin
lattialla.
Seuraava vaihe on sitten tuon alustan purku kaikesta
irtoavasta. Irroitan kaikki pois, jotta pääsee näkemään ja putsaamaan tuon
alustan kaikesta roskasta ja vanhasta massasta. Sitten maalaan pohjalevyt ja
rupean miettimään mitä teen tuon alustan kanssa lopullisesti. Eli haaveessa
olisi vähän modernisoida keula ja takapää vähän mukavammaksi ja
nykyaikaisemmaksi.
Aikaisemmin laitoin videon teslan akustosta, joka oli
syttynyt palamaan. Videon lataaja laittoi jälkikäteen uuden videon, jossa
selitetään tarkemmin mitä kävi. Eli he olivat ladanneet akustoa ilman mitään
valvontaa ja suojaa. Eli kennosto oli rankasti yliladattu, jonka johdosta yksi
kenno kuumeni liikaa. Ja kun muutkin ovat jo valmiiksi kuumia ylilataamisen
johdosta, niin homma oli taputeltu. Eli ei passaa leikkiä suurienergisten
akkujen kanssa. No polttaa se bensakin ja syttyy helposti, joten vaarat ovat
molemmissa isot. Toisen kanssa ollaan vaan opittu elämään. Tai no eivät kaikki,
esimerkkinä voi hakea videoita youtuubesta hakusanalla Bonfire Gasoline.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti